Preguntas Frecuentes

Configuració de compte

Per a registrar-te en la tenda online solament has de clicar en “Iniciar sessió” i després tens que completar el formulari de registre amb les teues dades. De aquesta forma, podràs realitzar comanes, consultar les teves llistes de compra i afegir diferents direccions d’entrega.

Podràs tenir guardades tantes direccions de entrega com vulguis sempre que el codi postal estigui disponible per a realitzar entregues. Podràs comprovar-ho al afegir una direcció des de “El meu compte”. En l’apartat “Adreces” deuràs seleccionar la opció “Afegir direcció d’entrega”. El nostre sistema t’indicarà si la direcció es vàlida segons la nostra àrea d’entrega.

Per a poder realitzar una comana en la tenda online es necessari estar registrat.

Si desitges visitar la tenda, no es necessari el registre. Pots navegar i veure informació de tots els nostres productes. El registre es necessari per a afegir productes al carret i realitzar la compra.

Solament tens que accedir clicant a “El meu compte”, “Adreces” i seleccionar l’opció: Accedir a les meves dates.

Una volta dintre, solament tindràs que seleccionar la opció de Editar i Guardar les dates que vols modificar. També podràs veure les teves compres i llistes guardades, gestionar devolucions i sol·licitar factura en cas de necessitar-ho.

Si has realitzat una comanda, la direcció d’entrega i facturació de la mateixa no es podrà modificar mitjançant la plataforma. Pots veure amb més detalls en “Comandes”

Si no recordes la contrasenya, podràs generar una nova des de la pantalla de accés clicant sobre la opció “Has oblidat la contrasenya?”

Al clicar apareixerà una pantalla on podràs indicar el correu electrònic amb el que estàs registrat i després de donar-li a l’opció “Continuar” se enviarà un e-mail a la direcció de correu que hages facilitat generant una nova contrasenya.

Recorda que també podràs canviar-la des de “El meu compte” ->  “Detallas de compte” .

Load More

Icones

Les icones sobre els productes s’utilitzen per a informar de les característiques especials dels productes sobre les que es troben. Un producte pot tenir una, varies o ninguna icona depenent de les característiques del mateix.

Aquesta icona identifica el producte que es producció pròpia de Silvestre Agricultura Ecològica. En aquests productes ens encarreguem de tot el procés, des de que es sembra la llavor fins que es recull el producte al camp i finalment s’envasa al nostre centre logístic.

Aquesta icona identifica els productes que es cullen una volta tu realitzes la comana, es a dir, depenent de la zona d’enviament des de que es cull el producte fins que t’arriba a casa no passen més de 24h o 48h.

Load More

Comandes

Actualment no acceptem devolucions de les comandes excepte si hem comés un error en algun article. En aquest cas pot informar-nos de l’error seguint els següents passos:

  • Assegureu-vos d’estar connectat a la tenda online.
  • En el cantó superior dret, feu clic en “El meu compte“.
  • Feu clic en “Comandes“.
  • Escriviu per WhatsApp al telèfon +34 662 58 16 46 amb el problema que heu tingut amb la comanda i adjunteu una fotografia en cas de ser necessari o envieu un e-mail a pedidos@ecocaixa.es.

Actualment no es possible modificar una comana una volta l’hages realitzat.

Si t’has equivocat al afegir un article o has tingut algun problema o incidència amb la comana que has realitzat, podràs contactar amb el nostre Servici de Atenció al Client a través del número de Whatsapp 662 581 646 de dilluns a diumenge o cridant per telèfon al mateix número de dilluns a divendres de 10 a 14h i de 16 a 20h.

Actualment no es possible modificar la data/hora d’entrega d’una comana ja realitzada des de la tenda online.

Si la teua comana encara no està en mode Preparació, podràs modificar el dia i la franja horària elegida contactant amb el nostre Servici d’Atenció al Client a través del número de Whatsapp 662 581 646 de dilluns a diumenge o cridant per telèfon al mateix número de dilluns a divendres de 10 a 14h i de 16 a 20h.

Load More

Enviament

Els enviaments gratuïts es realitzen calculant el lloc d’enviament i el preu acumulat.

Les tarifes són:

Als pobles de Meliana, Foios, Vinalesa, Montcada, Cases de Bàrcena, Almàssera, Bonrepòs i Miranbell, Tavernes Blanques, Massamagrell, Alfara del Patriarca, La Posa de Farnals, Museros, Massalfassar, Emperador, Albalat dels Sorells, Albuixec.
Compres superiors a 25 €. Per a compres inferiors a 25€ el cost d’enviament és de 3€.

Ciutat de València
Compres superiors a 30 €. Per a compres inferiors a 30€ el cost d’enviament és de 5€.

Resta de la Província de València
Compres superiors a 50 €. Per a compres inferiors a 50€ el cost d’enviament és de 6€.

Provicias de Castellon, Alacant, Albacete, Barcelona, ​​Madrid, Tarragona, Múrcia i Saragossa.
Compres superiors a 60 €. Per a compres inferiors a 60€ el cost d’enviament és de 8€.

Per a saber si podem enviar una comana al teu domicili, solament tindràs que comprovar que el teu codi postal estigi dintre de la zona d’entrega. Un missatge t’indicarà si la direcció afegida es vàlida per al nostre servei d’entrega.

Per a comprovar-ho, has d’accedir a la pàgina de registre si no eres usuari, introduir el teu codi postal. Si ja eres usuari i vols afegir una nova direcció segueix els següents pasos:

  1. Al cantó superior dret, fes clic en “El meu compte”.
  2. Fes clic sobre “Adrecces”.
  3. Entra en “Afegir una nova direcció” i escriu el codi postal.

Si, aquesta opció solament es possible per a comanes que es realitzen en València. El horari de la tenda del camp es els dimarts de 9:30 a 18:30h i els dissabtes de 9:30 a 14h.

La nostra adreça és:

Partida del Treset
46131 Cases de Bàrcena
València

Veu al meu compte ia l’apartat comandes, podràs veure les comandes realitzades, en la taula el “Estat” podràs veure en com va la teva comanda.

Load More

Pagament

Els pagaments es realitzaran a través d’una passarel·la de pagament del banc Sabadell, mitjançant targeta.

Els diners seran retingut fins al lliurament del producte

El preu final podrà variar en un 15% superior o inferior del preu final. Ja que els productes poden variar pel pes.

Load More

Preus i descontes

Pots aplicar descomptes o cupons avanç de finalitzar la compra a la pàgina de “Cistella” o a la de “Finalitzar compra”. Al requadre de “Codi de cupó” deus introduir el teu codi i clicar sobre “Aplicar cupó”. El descompte s’aplicarà de forma immediata sobre el total del carret i ja pots seguir amb la compra.

El cost total de la comanda pot variar un 15% superior o pot ser inferior al indicat a l’hora de confirmar el carret. Es deu a que alguns articles poden no estar disponibles a l’hora de realitzar la comanda o els productes a granel no coincidir amb el pes indicat. En qualsevol cas el cobrament es realitza una volta la comana es confeccionada i per l’import real de la mateixa.

Load More

Punts

Pots aconseguir punts per portar als teus amics a la tenda online per aconseguir-ho comparteix a les teves xarxes socials l’enllaç que apareix en “Els meus punts” o fes clic sobre la icona de Facebook perquè es comparteixi de forma automàtica. Si algun dels teus amics entra a través del teu enllaç, es registra i compra en Ecocaixa.es, rebràs automàticament 500 punts que equivalen a 5€ per a les teves compres.

Una vegada canviats els punts, solament has de copiar el cupó generat i introduir-ho al final de la compra per beneficiar-te de l’import generat.
Els cupons una vegada generats caduquen en 30 dies, si en aquest període no s’utilitzen s’anul·laran de forma automàtica.
Per beneficiar-se del cupó la compra ha de ser superior a 35€, si no supera aquesta quantitat no podrà canviar el seu cupó.

Els punts es poden canviar quan vulguis. Per canviar els punts l’usuari ha de generar prèviament un Cupó per l’import desitjat, accedint a “Els meus punts” i després a “Generar un Cupó”. Allí introduirà la quantitat de punts que desitja canviar (1 punt equival a 1 cèntim) i automàticament li generarà un cupó.

Els punts es generen automàticament després de cada compra teva o dels teus amics i es poden obtenir de tres formes:

  • Acumules el 1% de totes les teves compres en punts.
  • Per la compra d’alguns productes especials pots aconseguir més punts.
  • Per portar amics o compartir en xarxes també pots aconseguir molts més punts.

Cada punt equival a 1 cèntim d’euro.

Load More

Ajuda en Linea

Pots contactar amb nosaltres per Whatsap a través del telèfon

+34 662 58 16 46

(La nostra resposta serà de 8h a 20h)

 

La nostra tenda

El horari de la tenda del camp es els dimarts de 9:30 a 18:30h i els dissabtes de 9:30 a 14h.

Partida del Treset 46131 Cases de Bàrcena València

Nostra tenda